A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

Marketing 11. osztály - A marketing alapjai

Csökkentett ár! Marketing 11. osztály - A marketing alapjai Nagyobb

MK-6006-0

Készleten

330 darab

1 832 Ft‎

-20%

2 290 Ft‎

Adatlap

Kiadói kód MK-6006-0
Kiadó Műszaki Könyvkiadó
Szerző(k) Végné Faddi Andrea
Nyelv magyar
Oldal 384
Megjelenés 2015
Fedél Puhatábla
ISBN 9789631660067
Színek 2+2
Áfa % 5%

Címkék:

További információk

A marketing alapjai című könyv nem csak a száraz elmélet bemutatására törekszik, hanem példákon, esettanulmányokon keresztül bárki számára befogadhatóvá teszi e tudományt. "Az elsősorban oktatási célokra írott mű stílusa gördülékeny, közérthető, ugyanakkor használja a szaknyelvi sajátosságokat, fordulatokat. A leírások mellett a szerző számos ponton ábrákkal teszi még érthetőbbé, feldolgozhatóbbá az elméletet. A marketingkommunikáción kívül a könyv szinte a teljes marketingeszköztárat bemutatja, ismerteti.
Az író a Marketingkommunikáció című külön kötetben tárja elénk a kommunikációs politika elméleti és gyakorlati ismeretanyagát, címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását."

A kiadvány fő témakörei: A marketing kialakulása; Piaci környezet elemzése; Fogyasztói és szervezeti vásárlói magatartás; Piacszegmentálás; Marketinginformációs rendszer; Piackutatás; Termékpolitika; Árpolitika; Értékesítéspolitika

Kapcsolódó termékek