MK-6501-7/II
Készleten
667 darab darab
Korlátozott készlet!
Elérhetőség dátuma:
Marketing- és reklámtevékenység szervezése 2.
Címzett :
* Szükséges mezők
vagy Mégsem
Kiadói kód | MK-6501-7/II |
Kiadó | Műszaki Könyvkiadó |
Szerző(k) | Végné Faddi Andrea |
Nyelv | magyar |
Oldal | 164 |
Megjelenés | 2011 |
Fedél | Puhatábla |
ISBN | 9789631665185 |
Színek | 2+2 |
Áfa % | 5% |
A második kötet a 0066-06-os modul 4 7. tananyagegységét tartalmazza. A BTL eszközök közül a tankönyv kiemelten foglalkozik a POS-eszközök, a promóció, a DM és nem utolsó sorban a kereskedői ösztönző programok tervezésével, szervezésével és értékelésével, valamint az egyes területek jogi szabályozásával.
A könyv tanulást segítő eszközei a táblázatok, folyamatábrák, gyakorlati életből vett példák, tréfás rajzok, képek-fényképek, fejezetvégi kérdések-feladatok, vitatémák, számítógépes feladatok, esettanulmányok, valamint az idegen szavak és az angol szavak szótára, amelyet a diákoknak önállóan kell kitölteniük a tanultak alapján.
A kiadvány fő témakörei: Eladási reklám, POS-eszközök; Értékesítésösztönzés, promóció; Kereskedők ösztönzése; Direkt marketing
872 Ft -20% 1 090 Ft
1 032 Ft -20% 1 290 Ft
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
1 672 Ft -20% 2 090 Ft
2 472 Ft -20% 3 090 Ft
5 512 Ft -20% 6 890 Ft
3 752 Ft -20% 4 690 Ft
1 752 Ft -20% 2 190 Ft
1 832 Ft -20% 2 290 Ft
1 832 Ft -20% 2 290 Ft
2 152 Ft -20% 2 690 Ft
552 Ft -20% 690 Ft
2 152 Ft -20% 2 690 Ft
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
2 072 Ft -20% 2 590 Ft
2 952 Ft -20% 3 690 Ft
2 072 Ft -20% 2 590 Ft
3 272 Ft -20% 4 090 Ft
2 552 Ft -20% 3 190 Ft
1 032 Ft -20% 1 290 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
2 152 Ft -20% 2 690 Ft
2 072 Ft -20% 2 590 Ft
1 912 Ft -20% 2 390 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
2 152 Ft -20% 2 690 Ft