A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

Marketing- és reklámtevékenység szervezése 2.

Csökkentett ár! Marketing- és reklámtevékenység szervezése 2. Nagyobb

MK-6501-7/II

Készleten

667 darab

2 152 Ft‎

-20%

2 690 Ft‎

Adatlap

Kiadói kód MK-6501-7/II
Kiadó Műszaki Könyvkiadó
Szerző(k) Végné Faddi Andrea
Nyelv magyar
Oldal 164
Megjelenés 2011
Fedél Puhatábla
ISBN 9789631665185
Színek 2+2
Áfa % 5%

Címkék:

További információk

A második kötet a 0066-06-os modul 4 7. tananyagegységét tartalmazza. A BTL eszközök közül a tankönyv kiemelten foglalkozik a POS-eszközök, a promóció, a DM és nem utolsó sorban a kereskedői ösztönző programok tervezésével, szervezésével és értékelésével, valamint az egyes területek jogi szabályozásával.

A könyv tanulást segítő eszközei a táblázatok, folyamatábrák, gyakorlati életből vett példák, tréfás rajzok, képek-fényképek, fejezetvégi kérdések-feladatok, vitatémák, számítógépes feladatok, esettanulmányok, valamint az idegen szavak és az angol szavak szótára, amelyet a diákoknak önállóan kell kitölteniük a tanultak alapján.

A kiadvány fő témakörei: Eladási reklám, POS-eszközök; Értékesítésösztönzés, promóció; Kereskedők ösztönzése; Direkt marketing

Kapcsolódó termékek