A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

Marketing és PR alapismeretek

Csökkentett ár! Marketing és PR alapismeretek Nagyobb

MK-6057-5

Készleten

680 darab

1 352 Ft‎

-20%

1 690 Ft‎

Adatlap

Kiadói kód MK-6057-5
Kiadó Műszaki Könyvkiadó
Szerző(k) Végné Faddi Andrea
Nyelv magyar
Oldal 200
Megjelenés 2012
Fedél Puhatábla
ISBN 9789631660579
Színek 1+1
Áfa % 5%

Címkék:

További információk

A Marketing es PR alapismeretek esettanulmány-gyűjteményt a kereskedelmi ügyintéző, marketing- és reklámügyintéző, külkereskedelmi üzletkötő és logisztikai ügyintéző szakképesítésekhez ajánljuk. A tananyag a modulrendszerű vizsgára készíti fel a diákokat a központi program és a kiadott tételsor alapján. Az ismereteket összefoglaló emlékeztető rész, az érdekes esettanulmányok és a hozzájuk kapcsolódó kérdések, feladatok elősegítik a tanulók szakmai kifejezőkészségének, problémamegoldó képességének fejlődését.

A kiadvány fő témakörei: A marketing fejlődése, marketing-mix; Piac; Piacszegmentálás, termékpozicionálás; Piackutatás; Fogyasztói vásárlói magatartás; A szervezeti piac jellemzői; Termék- és szolgáltatáspolitika; Árpolitika és árstratégia; Értékesítéspolitika, csatornák kiválasztása; Kommunikációs politika; A PR fogalma, jellemzői; Személyes eladás; Eladásösztönzés fogalma, funkciói; Egységes vállalati arculat; Marketingben használatos angol rövidítések

Kapcsolódó termékek