A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

Information Technology Workshop

Csökkentett ár! Information Technology Workshop Nagyobb

Készleten

1 darab

1 272 Ft‎

-20%

1 590 Ft‎

Adatlap

Kiadó Oxford
Szerző(k) Dinos Demetriades
Nyelv angol
Oldal 40
Megjelenés 2003
Fedél Puhatábla
ISBN 9780194388269
Áfa % 5%

Címkék:

További információk

Az Informatikai Műhely 28 önálló lecke, amely az információtechnológia (IT) minden fontos aspektusát lefedi. Ez a könyv célja, hogy az alacsonyabb középfokú tanulóknak gyakorlati alapokat kínáljon az információs technológiában, hogy hatékonyan kommunikálhassanak angolul a valós világban. A könyv egy leckekészlettel kezdődik a számítógépen és annak alkatrészein (1-7. Lecke). Ezt követi egy készlet az interneten (8-26. Lecke). A sorozat két leckével zárul az ember és az informatika témakörben (27-28. Lecke). A számítástechnikai szókincs szószedete a könyv végén található. Minden szócikkben (vastag betűvel nyomtatva) a szószedet megadja a kiejtést, a beszédrészt és a meghatározást (az Oxford Student's Dictionary -ből vették vagy módosították). Minden lecke hat részből áll. A bevezető szakasz után, "Mielőtt elkezdené" címmel, van egy szakasz, amely az olvasás megértését foglalja magában. Ezt követi a lecke témájához kapcsolódó szókincsre fókuszáló rész. A negyedik és ötödik szakasz gyakorlatot biztosít a beszéd- és íráskészség fejlesztésében. A hatodik rész kiegészítő tevékenységeket tartalmaz, és a fülbemászó címmel, a „Valósítsd meg magad” címmel érkezik. A bevezető részben a diákok részt vesznek egy előtevékenységben, amely vagy gyakorlat, vagy vezetett megbeszélés az óra témájáról. A tevékenység magában foglalhat páros vagy csoportos munkát. A gyakorlatok többféle típusból állnak: illeszkedési gyakorlatok, átrendező gyakorlatok, ellenőrzőlista gyakorlatok, listázási gyakorlatok és hiánypótló gyakorlatok. A második rész hiteles szöveget biztosít a diákoknak, amelyek különféle forrásokból származnak, például felhasználói kézikönyvből, számítógépes könyvből, hirdetésből, interjúból, üzenetből egy számítógépes program súgó menüjében vagy webhelyen. A legtöbb esetben a bekezdések a hivatkozás megkönnyítése érdekében számozottak, a kulcsszavak és a fontos szókincs elemek pedig kiemelésre kerülnek. A cél itt a szókincs és a szövegértési készségek fejlesztése. A szakasz tartalmaz egy illesztési gyakorlatot, amelyben a tanulónak a megadott címsorokat össze kell illesztenie a megfelelő bekezdéssel vagy a szöveg egy részével. A szekcióban szereplő egyéb típusú szövegértési gyakorlatok a következők: igaz-hamis, rövid válaszok, hiánypótlás, "páratlan ki" és az újraküldés. A harmadik szakasz az információs technológia területén használt speciális szókincsre összpontosít. A szakasz minden egyes szavára vonatkozóan tájékoztatást adunk a szó jelentéséről, szókapcsolatról, regiszterről, hiponimról, antonimáról, toldalékokról és szószármazékokról. Az ebben a szakaszban található gyakorlatok magukban foglalják az illesztést (amelyben a diákoknak a kiemelt szavakat meghatározott definíciókkal kell párosítaniuk) és a hiánypótlást (amely arra kéri a diákokat, hogy vagy töltsék ki az üres helyeket adott szavakkal, vagy keressék meg a megfelelő szavakat, amelyek illeszkednek az adott definíciókhoz). A keresztrejtvények, a feleletválasztós kérdések és a „páratlan” gyakorlatok további gyakorlatot biztosítanak. A funkcionális nyelv beszéd- és/vagy írástevékenység formájában biztosítja a keretet a negyedik és ötödik szakaszhoz. A negyedik részben a gyakorlatok magukban foglalják az indokolást (szöveg- vagy képfájlok elnevezésében), az ítéletalkotást, az ötlet kifejezését, valamint az egyetértést és/vagy nem egyetértést. Más tevékenységek során két számítógépet hasonlítanak össze a specifikációik alapján, leírnak egy képet, egy CD-ROM-ot vagy egy videojátékot, és beszélnek egy weboldalról vagy egy képről. Az ebben a szakaszban végzett tevékenységek párban vagy csoportban is elvégezhetők, és egyeztetést, rangsorolást, diagramokat, ikonokat, e -mail címeket, rövid üzeneteket és grafikákat tartalmaznak. A beszédtevékenységek többsége vagy vezetett megbeszélés vagy feladat formájában történik. Az ötödik rész írástevékenységből áll. Az írási feladat magában foglalhat utasításokat vagy ötletek kifejezését e-mail üzenet, leírás (például egy dokumentum vagy kép elküldésének módszere), egy rövid bekezdés (zene vagy web oldal), gyakran ismételt kérdés (GYIK) vagy folyamatábra (néhány adott téma eljárásainak leírására). A hatodik szakasz egy kiegészítő tevékenységből áll, amelyet projektmunkának lehet nevezni. Ez megköveteli a diákoktól, hogy számítógépet vagy internetezést használhassanak a meghatározott információk kereséséhez. A megfelelő információk lekérése után a diákoknak el kell végezniük egy adott feladatot, és jelenteniük kell az osztály többi tagjának. Összességében ez a könyv alkalmas általános angol és speciális célú angol nyelvtermekben való használatra. Szakképző iskolákban is alkalmazható. Az olvasott szövegek hossza ésszerű, nehézségi szintje pedig alkalmas az alacsonyabb középfokú tanulók számára. A tanulási tevékenységek és gyakorlatok változatosak, és közvetlenül kapcsolódnak az óra témájához. A leckéket úgy tervezték, hogy körülbelül egy óra alatt elvégezhetők legyenek. Tanórán kívüli használatra is alkalmasak, és felnőtt diákok esetében önálló tanulási célokra is adaptálhatók. Ez a könyv hasznos kiegészítője az oktatási anyagok listájának.

Könyvesbolt felszámolásból hátramaradt polckopott kiadvány.

Kapcsolódó termékek