A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A 21. század stratégiai menedzsmentje

Csökkentett ár! A 21. század stratégiai menedzsmentje Nagyobb

MK-6008-7

Készleten

311 darab

1 672 Ft‎

-20%

2 090 Ft‎

Adatlap

Kiadói kód MK-6008-7
Kiadó Műszaki Könyvkiadó
Szerző(k) Marosán György
Nyelv magyar
Oldal 296
Megjelenés 2006
Fedél Puhatábla
ISBN 9789631660081
Színek 1+1
Áfa % 5%

Címkék:

További információk

A könyv az elmúlt évtizedek tapasztalataira támaszkodva újrafogalmazza a stratégia lényegét, összefoglalja a legfontosabb eredményeket és módszereket. Megismertet a most formálódó új menedzsmentirányzatokkal, és a gyakorlatban is használható ismereteket nyújt a stratégia kialakításához. Mindezek felhasználásával képessé válik az Olvasó arra, hogy elemezni tudja szervezetének stratégiai helyzetét, kidolgozza, majd megvalósítsa annak sikeres stratégiáját. A vállalatoknak három típusa van: az első elébe megy a változásoknak, a második válaszolni próbál arra, ami bekövetkezett, a harmadik pedig folyamatosan azon sopánkodik, hogy már megint mi történt vele. E különös jelenség előidézője a környezeti változás felgyorsulása és a verseny kiélezetté válása. Ennek következménye, hogy a jövőt aktívan formáló menedzsmentmódszerek között az elmúlt három évtizedben kiemelkedő szerep jutott a stratégiának. A 21. századba átlépve a változások üteme és komplexitása fokozódni látszik. Így az előttünk álló időszakban a stratégia művelői újabb kihívásokkal kell szembenézniük. A szemünk előtt kibontakozó történelmi jelentőségű átalakulások ? a globalizáció, az e-business, a fenntartható növekedés, a növekvő kulturális diverzitás és az óriási méretűvé növekedett vállalkozások hatékony irányítása ? alapvetően új szemléletet igényelnek. Ez az oka, hogy a társadalom minden szintjén, a tevékenységek legkülönbözőbb területein és valamennyi szervezeti típusnál előtérbe kerül a stratégiai gondolkodás megújítása.

A kiadvány fő témakörei: Menedzsment, stratégia és stratégiai menedzsment; A stratégiai menedzsment folyamata; A környezet stratégiai elemzése; Stratégiai erőforráselemzés; A stratégiai érdekek elemzése; A stratégiai lehetőségek azonosítása; Stratégiai portfólió és vállalati szintű stratégiák; A stratégiai akciók azonosítása; Stratégiai döntés és stratégiai célok; A stratégiai tervezés és ellenőrzés rendszere, A stratégia szervezeti és kulturális összetevői; Stratégiai változás- és válságmenedzsment; A 21. század stratégiaformáló irányzatai

Kapcsolódó termékek