MK-6008-7
Készleten
311 darab darab
Korlátozott készlet!
Elérhetőség dátuma:
A 21. század stratégiai menedzsmentje
Címzett :
* Szükséges mezők
vagy Mégsem
Kiadói kód | MK-6008-7 |
Kiadó | Műszaki Könyvkiadó |
Szerző(k) | Marosán György |
Nyelv | magyar |
Oldal | 296 |
Megjelenés | 2006 |
Fedél | Puhatábla |
ISBN | 9789631660081 |
Színek | 1+1 |
Áfa % | 5% |
A könyv az elmúlt évtizedek tapasztalataira támaszkodva újrafogalmazza a stratégia lényegét, összefoglalja a legfontosabb eredményeket és módszereket. Megismertet a most formálódó új menedzsmentirányzatokkal, és a gyakorlatban is használható ismereteket nyújt a stratégia kialakításához. Mindezek felhasználásával képessé válik az Olvasó arra, hogy elemezni tudja szervezetének stratégiai helyzetét, kidolgozza, majd megvalósítsa annak sikeres stratégiáját. A vállalatoknak három típusa van: az első elébe megy a változásoknak, a második válaszolni próbál arra, ami bekövetkezett, a harmadik pedig folyamatosan azon sopánkodik, hogy már megint mi történt vele. E különös jelenség előidézője a környezeti változás felgyorsulása és a verseny kiélezetté válása. Ennek következménye, hogy a jövőt aktívan formáló menedzsmentmódszerek között az elmúlt három évtizedben kiemelkedő szerep jutott a stratégiának. A 21. századba átlépve a változások üteme és komplexitása fokozódni látszik. Így az előttünk álló időszakban a stratégia művelői újabb kihívásokkal kell szembenézniük. A szemünk előtt kibontakozó történelmi jelentőségű átalakulások ? a globalizáció, az e-business, a fenntartható növekedés, a növekvő kulturális diverzitás és az óriási méretűvé növekedett vállalkozások hatékony irányítása ? alapvetően új szemléletet igényelnek. Ez az oka, hogy a társadalom minden szintjén, a tevékenységek legkülönbözőbb területein és valamennyi szervezeti típusnál előtérbe kerül a stratégiai gondolkodás megújítása.
A kiadvány fő témakörei: Menedzsment, stratégia és stratégiai menedzsment; A stratégiai menedzsment folyamata; A környezet stratégiai elemzése; Stratégiai erőforráselemzés; A stratégiai érdekek elemzése; A stratégiai lehetőségek azonosítása; Stratégiai portfólió és vállalati szintű stratégiák; A stratégiai akciók azonosítása; Stratégiai döntés és stratégiai célok; A stratégiai tervezés és ellenőrzés rendszere, A stratégia szervezeti és kulturális összetevői; Stratégiai változás- és válságmenedzsment; A 21. század stratégiaformáló irányzatai
4 392 Ft -20% 5 490 Ft
3 516 Ft -20% 4 395 Ft
2 000 Ft -20% 2 500 Ft
712 Ft -20% 890 Ft
1 960 Ft -20% 2 450 Ft
2 240 Ft -20% 2 800 Ft
1 032 Ft -20% 1 290 Ft
12 640 Ft -20% 15 800 Ft
2 000 Ft -20% 2 500 Ft
8 400 Ft -20% 10 500 Ft
5 600 Ft -20% 7 000 Ft
2 000 Ft -20% 2 500 Ft
3 960 Ft -20% 4 950 Ft
4 200 Ft -20% 5 250 Ft
3 196 Ft -20% 3 995 Ft
472 Ft -20% 590 Ft
472 Ft -20% 590 Ft
472 Ft -20% 590 Ft
472 Ft -20% 590 Ft
952 Ft -20% 1 190 Ft
700 Ft -20% 875 Ft
1 424 Ft -20% 1 780 Ft
1 320 Ft -20% 1 650 Ft
2 000 Ft -20% 2 500 Ft
2 000 Ft -20% 2 500 Ft
6 152 Ft -20% 7 690 Ft
3 992 Ft -20% 4 990 Ft
9 596 Ft -20% 11 995 Ft
1 752 Ft -20% 2 190 Ft
4 792 Ft -20% 5 990 Ft