A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

Állati iramban

Csökkentett ár! Állati iramban Nagyobb

REF848254

Készleten

18 darab

3 316 Ft‎

-5%

3 490 Ft‎

Adatlap

Kiadói kód REF848254
Kiadó LOKI
Nyelv magyar
Áfa % 27%

Címkék:

További információk

Kukurikú... Jó reggelt! Az állatok már régen készen állnak, bemelegítettek az izgalmas futamra. Egy különleges váltóverseny készülődik: kiskacsák, tyúkok, nyuszik, kutyák és kakasok állnak a rajtvonalnál. De vajon te mennyire haladsz majd gyorsan?

Játszd ki megfelelő pillanatban a kártyáidat, hogy elsőként haladj át a célvonalon!

Előkészületek:
Tegyétek a rajtvonal- és versenypályakártyákat, valamint a célvonalat az asztal közepére. Ezután válasszatok magatoknak csapatot, és vegyétek el a hozzájuk tartozó váltóbotot. Tegyétek őket a rajtvonalra, majd vegyétek el a megfelelő színű csapatkártyákat.

A játék célja:
Játszd ki a megfelelő kártyákat a megfelelő pillanatban, és léptesd a váltóbotodat úgy, hogy te haladj át elsőként a célvonalon.

A játék menete:
Minden körben a játékosok egyszerre kerül sorra. Először válasszatok egy kártyát, majd játsszátok ki őket egy időben.
- Kártyák kiválasztása - mindenki válasszon ki egy kártyát és helyezze az asztal közepére képpel lefelé.
- Kártyák kijátszása - miután mindenki letett egy lefordított kártyát az asztalra, egyszerre fordítsátok fel őket. Ekkor lépnek érvénybe a kártyák képességei. A kijátszott kártyák képpel felfelé az asztalon maradnak a korábban kijátszott kártyáitok mellett.

Ezután új kör kezdődik. Most már mindenkinek eggyel kevesebb kártya van a kezében.

A kártyák képességei:
- Kiskacsa - minden, a körben kijátszott kiskacsáért cserébe lépj egyet a váltóbotoddal.
- Tyúk - ha senki nem játszott ki kutyát, akkor lépj hármat a váltóbotoddal.
- Nyuszi - ha senki nem játszott ki kutyát ebben a körben ÉS csak te játszottál ki nyuszit, akkor lépj négyet a váltóbotoddal.
- Kutya - Megakadályozza más játékosok tyúk- és nyuszikártyáinak képességeit. Lépj  annyit a váltóbotoddal, ahány kártya képességét megakadályozta a kutyád.
- Síp - A köröd végén vedd vissza az összes eddig kijátszott kártyádat a kezedbe.
- Kakas - Ismételd meg az előző körben kijátszott kártyád hatását.

Ha egy játékos áthalad a célvonalon (belép a dobozba) a játék véget ér. Ha többen egyszerre lépitek át a célvonalat, akkor az nyer, aki az adott körben a legtöbbet lépte.

Az Állati iramban egy különleges, pörgős társasjáték, amelyben a játékosok célja, hogy megfelelő időben használják ki az állat-kártyákat. Haladj előre a váltóbottal és közben próbálj a többiek fejébe látni. Vajon ők milyen kártyát tesznek le?

A doboz tartalma: 6 kártya a répa-csapatnak, 6 kártya a padlizsán-csapatnak, 6 kártya a kukorica-csapatnak, 6 kártya a paprika-csapatnak, 6 kártya a póréhagyma-csapatnak, 3 versenypálya kártya, 5 váltóbot, 1 rajtvonal-kártya, 1 célvonal (a doboz alja)

Kapcsolódó termékek