MK-6184-2
Készleten
7 darab darab
Korlátozott készlet!
Elérhetőség dátuma:
A problémamegoldás tanulható 4. CD-ről indítható változat
Címzett :
* Szükséges mezők
vagy Mégsem
Kiadói kód | MK-6184-2 |
Kiadó | Műszaki Könyvkiadó |
Szerző(k) | - |
Nyelv | magyar |
ISBN | - |
Áfa % | 27% |
A kompetenciamérés matematikatesztje a diákok matematikai eszköztudását méri. A matematikai eszköztudás magában foglalja:
• az egyénnek azt a képességét, amelynek segítségével megérti és elemzi a matematika szerepét a valós világban;
• a matematikai eszköztár készségszintű használatát;
• az elsajátított matematikai tudás valós élethelyzetekben való alkalmazásának igényét és az erre való képességet;
• a matematikai eszközök használatát a társadalmi kommunikációban és együttműködésben az egyén életkorának megfelelő szinten.
A felmérés tesztjei nem a tantervi követelmények teljesülését mérik elsősorban, hanem azt, hogy a tanulók képesek-e ismereteiket felhasználva a mindennapi élethelyzetekhez kapcsolható problémákat megoldani.
Ezeknek a képességeknek a kibontakoztatásához kínál egyedülálló segítséget A problémamegoldás tanulható sorozat. A CD sorozat a problémamegoldás öt lépésből álló szisztematikus megközelítését az első évfolyamtól kezdve gyakoroltatja. Ezeknek a lépéseknek ismerete bármilyen feladathoz és tantárgyhoz alkalmazható:
1. Olvasd el és gondolkozz!
2. Válassz stratégiát!
3. Próbáld ki!
4. Vond le a tanulságot!
5. Foglald össze és jegyezd fel!
A CD sorozat egymásra épülő feladatai kilenc stratégiával ismertetik meg a felhasználót. A stratégiák a hétköznapi élet alapszituációira építenek. A feladatmegoldások során alkalmazandó stratégiák: egyszerű esettel való próbálkozás, szituáció eljátszása, kép vagy diagram rajzolása, modellkészítés, rendezett lista vagy táblázat készítése, szabálykeresés, kísérletezés és tökéletesítés, hipotézis felállítása és tesztelés, visszafelé számolás, logikus gondolkodás. A problémamegoldáshoz készített leckék kétféle (interaktív táblás és hagyományos) tanórai felhasználást is lehetővé tesznek. Mindkét megközelítéshez tartalmaz óravázlatokat a Tanári kézikönyv.
A sorozat bevezető részei először bemutatják a problémamegoldás öt lépésből álló szisztematikus megközelítésének folyamatát, majd folyamatosan továbbfejlesztik. Ha a gyermekek jártasságot szereznek a folyamat egyes lépéseiben, már nem szükséges azokat minden egyes leckében megemlíteni.
A kilenc problémamegoldó stratégiával a program első három éve alatt ismerkedtek meg a gyermekek.Kezdetben a tanulók a stratégiákat külön-külön alkalmazták. A későbbiekben mérlegelniük kellett, melyik a legjobb módszer az adott feladat megoldásához. Megismerték azt az eshetőséget is, hogy nem mindegyikük választja ugyanazt a stratégiát, és hogy néhány feladathoz több stratégia is alkalmazható. Ennek erdeményeként a módszerek egy olyan eszköztára jön létre, amelyre a tanulók támaszkodni tudnak.
392 Ft -20% 490 Ft
392 Ft -20% 490 Ft
872 Ft -20% 1 090 Ft
872 Ft -20% 1 090 Ft
872 Ft -20% 1 090 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
3 192 Ft -20% 3 990 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
1 112 Ft -20% 1 390 Ft
1 832 Ft -20% 2 290 Ft
1 832 Ft -20% 2 290 Ft
1 112 Ft -20% 1 390 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
1 112 Ft -20% 1 390 Ft
392 Ft -20% 490 Ft
392 Ft -20% 490 Ft
392 Ft -20% 490 Ft
4 312 Ft -20% 5 390 Ft
4 472 Ft -20% 5 590 Ft
3 672 Ft -20% 4 590 Ft
4 472 Ft -20% 5 590 Ft