A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

Csalafinta bandita

REF845413

Készleten

1 darab

3 696 Ft‎

-5%

3 890 Ft‎

Adatlap

Kiadói kód REF845413
Kiadó Gamewright
Nyelv magyar
Áfa % 27%

Címkék:

További információk

A kukabúvár mosómacik élete sokkal kalandosabb, mint azt bárki elsőre gondolná. Éjjelente értékes kincsekre vadásznak a köz javára kirakott szemetesekből, egymást heccelik, és jött-ment ebekkel meg cicókkal kergetőznek. Tekints be a Csalafinta Banditák éjszakai életébe, és szerezd meg te a legtöbb zsákmányt!

Te és ellenfeleid harsány mosómedvék vagytok; rengeteg finomságot és fényes tárgyat kerestek, legkedveltebb lelőhelyetek a kukák környéke. Játssz a szerencsével, hogy több kártyát szerezz, de figyelj arra, hogy sorrendben rejtsd el őket, különben nem fognak pontot érni a játék végén. Amikor a pakli elfogy, mindenkinek fel kell fednie elrejtett kártyáit. A pontszámítás azon alapszik, hogy kinek melyik típusú kártyából mennyit sikerült összegyűjtenie. Akinek a legtöbb pontja lesz, az nyeri a játékot és joggal mondhatja magát Királynak!

A legtöbb kártya a játék végén ér pontot. A bal felső sarokban lévő kis ikonok azt mutatják, hogy hány pont szükséges az első, a második és a harmadik helyhez a kártyatípus alapján. Mindegyik kártya alján található egy akció, amit végrehajthatsz a kártya elrejtése helyett. Ahhoz, hogy aktiválni tudd egy kártya akcióját, el kell dobnod a kártyát, képpel felfelé (a dobópaklit mindenki láthatja), ez után hajthatod végre az akciót. A te körödben annyi akciót hajtasz végre, ahányat csak szeretnél! Vedd figyelembe, hogy a Kutya és Macska kártyákon lévő "védés" és a "lopás" akciók egy másik játékos köre közben használatosak, de csakis akkor, ha te vagy a Lopás célpontja. Nincs megszabva, hogy hány darab kártya lehet nálad.
Előkészületek

1. Vedd ki a pakliból a "Jelölő akciók" kártyát és helyezd belátható távolságra, elvégre sosem lehet tudni ki cseni el. ;)

2. Az a játékos fog kezdeni, aki utoljára vitte ki a szemetet. Keverd meg a kártyákat, majd ossz, képpel lefelé, a sorrend alapján: 1. játékos = 3 kártya, 2. játékos = 4 kártya, 3. játékos = 5 kártya, és 4. játékos = 6 kártya. (Nézd meg a kártyáidat, de vigyázz, nehogy mások is meglássák!) A maradék kártyából (képpel lefelé) formázz egy húzópaklit, ez lesz a "kuka"! :)  

3. A 6 jelölőt tedd ki egy sorba a játéktér közepére.

4. Helyezd a kockát a jelölők közelébe.

A játék menete

Az a játékos kezd, akinek a legkevesebb kártya van a kezében, ezután pedig balra haladunk. Amikor a te köröd jön, akkor kövesd ezeket a lépéseket:

A. Dobj a kockával

Dobj a kockával és vedd el azt a jelölőt, amelyiknek a képe a kockán szerepel. Most eldöntheted, hogy MEGÁLLSZ vagy FOLYTATOD a dobást. Ha úgy döntesz, hogy megállsz, akkor ugorj a visszaváltás részre.

Ha folytatod, akkor pedig dobj még egyet a kockával, majd vedd el azt a jelölőt a sorból, amelynek a képe a dobással megegyezik. Ha a dobott értéked egy olyan jelölővel egyezik, amelyet már elvettél, akkor LAPULJ és ne válts vissza egy jelölőt sem. A begyűjtött jelölők közül helyezz valamennyit középre, majd haladjon tovább a kör. MEGJEGYZÉS: A lapulás és az esetleges lebukástól megvédheted magad a megfelelő kártya eldobásával!

Vigaszdíj: Ha lapulás közben lebuksz, akkor a "kukából" a kezedbe vehetsz egy kártyát.

BÓNUSZ: Ha mind a 6 db jelölőt összegyűjtöd, akkor egyből menj a visszaváltáshoz, utána pedig "tégy egy bónuszkört". Ezzel a bónuszkörrel azonban legfeljebb három jelölőt zsebelhetsz be. Ha nincs már kártya, akkor is tudsz dobni az betárazás és lopás funkciók valamelyikének végrehajtása érdekében.

B. A visszaváltás

Ha azt az opciót választod, hogy megállsz, akkor váltsd vissza az összegyűjtött jelölőidet, bármilyen sorrendben. Visszaváltás közben helyezz vissza mindent középre. Ha befejezted a visszaváltást, a köröd véget ér, a következő játékoson van a sor.

Tárazz be te a legtöbb "élelemmel" és válj te a kukák királyává!  

Kapcsolódó termékek