A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A marketing alapjai

Készleten Csökkentett ár! A marketing alapjai Nagyobb

MK-6002

Készleten

1373 darab

3 512 Ft‎

-20%

4 390 Ft‎

Adatlap

Kiadói kód MK-6002
Kiadó Műszaki Könyvkiadó
Szerző(k) Dr. Pólya Éva
Nyelv magyar
Oldal 116
Megjelenés 2024
Fedél Puhatábla
ISBN 9789631667141
Színek 4+4
Áfa % 5%

Címkék:

További információk

A marketing alapjai olyan kiadvány, amely bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit. Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és népszerűsíteni. Emellett részletesen elemzi a fogyasztói magatartást, a piackutatást, az ár stratégiákat, a promóciós módszereket és a termékmenedzsmentet. A marketing alapjai könyv diákoknak segít megérteni, hogy a marketing nem csupán egy-egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséről szól, hanem egy komplex folyamat, amelynek során ki kell elégíteni a fogyasztók igényeit és elvárásait. Ezáltal a könyv segít felkészülni a jövőbeli marketing szakembereknek, hogy sikeresen alkalmazzák a marketing eszközöket és módszereket a munkájuk során.

A kiadvány fő témakörei: A marketing sajátosságai és területei; Fogyasztói és vásárlói magatartás; Piaci környezet, piactípusok, szegmentáció és célpiaci marketing; Piackutatás; A marketingmenedzsment és a marketingstratégiák; Termékpolitika; Árpolitika; Értékesítéspolitika; Szolgáltatásmarketing; Minta projektfeladat; Projektfeladat

Kapcsolódó termékek