A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

A böngésződ nem támogatja a JavaScript-et!

Marketing 12. osztály - Marketingkommunikáció

Csökkentett ár! Marketing 12. osztály - Marketingkommunikáció Nagyobb

MK-6007-9

Készleten

61 darab

1 832 Ft‎

-20%

2 290 Ft‎

Adatlap

Kiadói kód MK-6007-9
Kiadó Műszaki Könyvkiadó
Szerző(k) Végné Faddi Andrea
Nyelv magyar
Oldal 284
Megjelenés 2015
Fedél Puhatábla
ISBN 9789631660074
Színek 2+2
Áfa % 5%

Címkék:

További információk

A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.

A kiadvány fő témakörei: Kommunikációs politika; Reklám; Vizuális reklámeszközök; További reklámeszközök; Közönségkapcsolatok; Eladásösztönzés; Személyes eladás; Image és CI; Egyéb piacbefolyásolás

Kapcsolódó termékek