MK-6057-5
Készleten
678 darab darab
Korlátozott készlet!
Elérhetőség dátuma:
Marketing és PR alapismeretek
Címzett :
* Szükséges mezők
vagy Mégsem
Kiadói kód | MK-6057-5 |
Kiadó | Műszaki Könyvkiadó |
Szerző(k) | Végné Faddi Andrea |
Nyelv | magyar |
Oldal | 200 |
Megjelenés | 2012 |
Fedél | Puhatábla |
ISBN | 9789631660579 |
Színek | 1+1 |
Áfa % | 5% |
A Marketing es PR alapismeretek esettanulmány-gyűjteményt a kereskedelmi ügyintéző, marketing- és reklámügyintéző, külkereskedelmi üzletkötő és logisztikai ügyintéző szakképesítésekhez ajánljuk. A tananyag a modulrendszerű vizsgára készíti fel a diákokat a központi program és a kiadott tételsor alapján. Az ismereteket összefoglaló emlékeztető rész, az érdekes esettanulmányok és a hozzájuk kapcsolódó kérdések, feladatok elősegítik a tanulók szakmai kifejezőkészségének, problémamegoldó képességének fejlődését.
A kiadvány fő témakörei: A marketing fejlődése, marketing-mix; Piac; Piacszegmentálás, termékpozicionálás; Piackutatás; Fogyasztói vásárlói magatartás; A szervezeti piac jellemzői; Termék- és szolgáltatáspolitika; Árpolitika és árstratégia; Értékesítéspolitika, csatornák kiválasztása; Kommunikációs politika; A PR fogalma, jellemzői; Személyes eladás; Eladásösztönzés fogalma, funkciói; Egységes vállalati arculat; Marketingben használatos angol rövidítések
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
1 672 Ft -20% 2 090 Ft
2 472 Ft -20% 3 090 Ft
1 112 Ft -20% 1 390 Ft
5 912 Ft -20% 7 390 Ft
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
2 392 Ft -20% 2 990 Ft
1 752 Ft -20% 2 190 Ft
2 152 Ft -20% 2 690 Ft
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
1 832 Ft -20% 2 290 Ft
1 192 Ft -20% 1 490 Ft
2 312 Ft -20% 2 890 Ft
1 832 Ft -20% 2 290 Ft
552 Ft -20% 690 Ft
2 152 Ft -20% 2 690 Ft
2 152 Ft -20% 2 690 Ft
2 152 Ft -20% 2 690 Ft
1 752 Ft -20% 2 190 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
2 632 Ft -20% 3 290 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
1 512 Ft -20% 1 890 Ft
3 512 Ft -20% 4 390 Ft
3 512 Ft -20% 4 390 Ft
2 472 Ft -20% 3 090 Ft
1 672 Ft -20% 2 090 Ft
3 512 Ft -20% 4 390 Ft
2 392 Ft -20% 2 990 Ft
2 312 Ft -20% 2 890 Ft